Online video campagne (2x 1,5 min)
Handelen uit vertrouwen (2025)
Quiet Nederland is een organisatie die zich inzet voor mensen in stille armoede. Ze gaan hierbij uit van vertrouwen, geen voorwaarden en geen drempels - alleen ruimte om zelf regie te nemen. Heel menselijk, maar handelen vanuit vertrouwen wordt helaas steeds schaarser in de huidige maatschappij. Want durven we elkaar nog wel écht te vertrouwen? De videocampagne laat zien dat Quiet het écht anders durft te doen.
research, regie, edit: Karen Ebert/ camera: Frank Janssens / Sound Design: Diego van Uden / Colourgrading: Frans Suijs / In opdracht van Quiet Nederland






“Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar het was mooi en ontroerend tegelijk!”
— Wolter Smit, bewoner Soesterkwartier -
Video campagne - documentaire stijl
De video campagne in opdracht van Quiet Nederland laat de menselijke kant zien van mensen in armoede. Door echte mensen te gebruiken en met een documentaire invalshoek in te zoomen op échte emoties trek je de aandacht online.
De campagne laat zien hoe Quiet het echt anders durft te doen door de members (mensen in armoede) zelf te laten vertellen hoe ze dit ervaren. Geen gescripte antwoorden, maar oprechte reacties. Juist in de steeds snellere, gepolijste online wereld viel de oprechte, ruwe, niet-gescripte campagne op.
video ‘Je hoeft jezelf niet te bewijzen’ - Sturmfrei Films (2025)